Kasutustingimused
1. Üldsätted
Udula OÜ (registrikood 17097647, e-post: kringel@udula.ee, telefon: +372 5301 0589) müüb www.udula.ee (edaspidi Veebileht) küpsetisi. Tellimusi saab esitada ainult kontaktivormi kaudu. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast Udula OÜ poolt saadetud kinnitusmeili. Tellimuse esitamisega klient aktsepteerib käesolevaid müügitingimusi.
2. Müügilepingu kehtivus ja hinnainfo
2.1. Müügitingimused kehtivad Veebilehelt kaupade tellimisel.
2.2. Veebilehel müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub valitud kohaletoimetamise viisist.
2.3. Kõik Veebilehel müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
2.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebilehel vahetult kauba juures.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Tellimuse esitamiseks tuleb helistada Udula OÜ kontakttelefonile või täita kontaktivormis nõutud väljad ja saata see Udula OÜ-le. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast Udula OÜ poolt saadetud kinnitusmeili või kinnituskõne.
4. Makse ja arve esitamine
4.1. Kauba eest tasutakse arve alusel. Arve saadetakse kliendile e-posti teel pärast tellimuse kinnitamist. Arve tasumistähtaeg on seitse (7) päeva alates arve saamisest. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast arve tasumist või muud Udula OÜ poolt kokkulepitud tasumise vormi täitmist.
5. Kohaletoimetamine
5.1. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
5.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
5.2.1. Ise kaubale järele tulemise võimalus aadressil Küüni 12, Kose-Uuemõisa alevik, Kose vald, 75102 Harjumaa
5.2.2. Kohaletoimetamine Tallinna piires vastavalt hinnakirjas märgitud tasule. Kohaletoimetamise või järele tulemise aeg lepitakse kokku Udula OÜ ja kliendi vahel pärast tellimuse kinnitamist.
5.2.3. Kui saadetis ei jõua adressaadini saaja poolt edastatud info puudulikkuse tõttu, vastutab saadetise eest saaja. Et saaksime võimalike probleemide korral teiega ühendust võtta, täitke palun kindlasti oma kontaktandmete lahter.
6. Tellimuse tühistamine
6.1. Teil on õigus enne tellimuse kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, raha tagastame esimesel võimalusel. Tellimust saab tühistada ainult telefoni teel ning mitte hiljem kui viis (5) tundi enne kättetoimetamise aega. Hiljem laekunud või e-posti teel tellimuse tühistamise avaldused ei kuulu rahuldamisele.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
7. Pretensiooni esitamise õigus
7.1. Udula OÜ vastutab toodete kvaliteedi eest vastavalt Eesti seadustele. Ostjal on õigus toidukaupade, sh küpsetiste, puuduse ilmnemisel pöörduda 24 tunni jooksul e-posti teel: kringel@udula.ee. Kirjale palume lisada arve või tellimuse kinnitus, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
7.2. Kui Veebilehelt tellitud kaubal on puudused, mille eest Udula OÜ vastutab, parandab või asendab Udula OÜ puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
8.1. Ostja andmeid töödeldakse ainult tellimuse täitmiseks ja kohaletoimetamiseks ning vajadusel tarneettevõttele edastamiseks.
8.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades Veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
8.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
9. Vaidluste lahendamine
9.1. Kui ostjal on Veebilehe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kringel@udula.ee
9.2. Kui ostja ja Veebileht ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
9.3. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
9.4. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
9.5. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.